Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κερατσινίου-Δραπετσώνας

Βιογραφικό

Αριστοτέλης Βασιλάκης
Γεννήθηκα το 1971 και μεγάλωσα στα Ταμπούρια. Ο πατέρας μου Γιάννης Βασιλάκης γεννήθηκε στο χωριό Άρις Μεσσηνίας και η μητέρα μου Καλλιόπη κατάγεται από τις Πιόντες και την Κοκκάλα Λακωνίας. Είμαι παντρεμένος με την Όλγα Κωστούρου και έχω δύο παιδιά, την Ευθυμία-Μαρκέλλα και τον Γιάννη Βασιλάκη. Αποφοίτησα το 1994 από το Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας, ενώ φοίτησα Διοίκηση Επιχειρήσεων στο ΕΑΠ Πατρών.
Το 1994 και σε ηλικία 23 χρονών ασχολήθηκα για πρώτη φορά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, σαν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο του Πειραιά, με τον συνδυασμό του επί 8 χρόνια Δημάρχου κ. Χρήστου Αγραπίδη, ενώ το 2002 ήμουν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Κερατσίνι με τον συνδυασμό «ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» του τότε υποψήφιου Δημάρχου Παναγιώτη Μαυρίκου.
Από το 1991 μέχρι και σήμερα εργάζομαι στη ΔΕΗ, όπου  έχω αναπτύξει πλούσια συνδικαλιστική δράση. Από το 2004 μέχρι το 2010 διετέλεσα Γενικός Γραμματέας και από το 2010 μέχρι και σήμερα Πρόεδρος του ΠΑΣΠΑ ΔΕΗ.
Παράλληλα με τη ΔΕΗ ακολούθησα δημοσιογραφική καριέρα στον Έντυπο και Ηλεκτρονικό Τύπο. Εργάστηκα σε εφημερίδες όπως το ΕΘΝΟΣ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ  ΤΥΠΟΣ και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ενώ υπήρξα συμπαρουσιαστής τηλεοπτικών εκπομπών στο TELE CITY και το EXTRA CHANNEL.
Από το 1999 επεκτάθηκα και στον Εκδοτικό χώρο, συμμετέχοντας μετοχικά στις Πανελλαδικής εμβέλειας εφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ  (τελευταίος εκδότης της ιστορικής εφημερίδας), 24 ΩΡΕΣ, ΣΤΑΜΠΑ (100% ιδιοκτήτης) και στις Περιφερειακές εφημερίδες Η ΛΥΣΗ, ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΕΝ ΔΗΜΩ, ΑΤΤΙΚΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ.  
Διετέλεσα Υπεύθυνος Τύπου του Δήμου Κερατσινίου την περίοδο 2000-2001 (περίοδο Δημαρχίας Φώτη Μελά) και του Καλλικρατικού Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας το 2011-2012.
Συνδημότες, συνδημότισσες
Ο δημοσιογράφος για να μπορεί να θεωρηθεί κατά το ελάσσων έγκυρος, θα πρέπει να είναι – φύσει και θέσει – συγκρουσιακός, αντισυστημικός, αντισυμβατικός, απέναντι σε κάθε μορφής εξουσία… Όταν ο δημοσιογράφος περνάει στην άλλη όχθη του ποταμού, θα πρέπει να έχει σοβαρούς λόγους για να το κάνει και να τους εξηγεί δημόσια… Πρέπει να ξεκαθαρίσω πως δεν αποποιούμαι με κανέναν τρόπο και για κανένα λόγο την δημοσιογραφική μου ιδιότητα… ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ απ’ όλα όμως είμαι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, σε μια πόλη που βρίσκομαι ΟΛΗ ΜΕΡΑ κι ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ… Αυτό που μ’ έκανε ν’ αναμιχθώ ΕΝΕΡΓΑ με τις προσεχείς δημοτικές εκλογές είναι η ΘΛΙΒΕΡΗ εικόνα του Δημοτικού Συμβουλίου, στις τελευταίες θητείες του… Αυτό είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ανεξαρτήτως ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ… Έχω την πεποίθηση πως η σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα πρέπει ν’ αλλάξει ριζικά… Θα πρέπει να εκλεγούν ΠΟΛΙΤΕΣ που ΘΕΛΟΥΝ και ΜΠΟΡΟΥΝ ν’ ασχοληθούν… Αυτό είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που μπορεί να προσφέρει κανείς σε μια πόλη που έχει συνηθίσει να πορεύεται ΔΥΣΚΟΛΑ…
Γιατί ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ λοιπόν; Επειδή ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ… Δεν είμαι ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ… ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ έχοντας στο νου ΜΟΝΟ τη ΔΡΑΣΗ… ΟΧΙ τη ΝΙΚΗ με κάθε θεμιτό ή αθέμιτο τρόπο… Σημασία έχει το ταξίδι, όχι ο προορισμός…
                  www.facebook.com/aristotelis.vasilakis
                  www.facebook.com/Stamparismata
                  www.facebook.com/keratsiniusjuniusbrutus

Twitter: twitter.com/TelisVasilakis

 

Mail: telisvas@gmail.com

         telisvas2@gmail.com

Ψήφος στον ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ

Σταυρός στον ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ


Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ και ΠΟΙΟΤΙΚΗ επιλογή για έναν ΙΣΧΥΡΟ ΔΗΜΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου