Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Νίκος Φωτόπουλος: Παναγόπουλε ενεργείς μόνο σαν συνδικαλιστικός τροχονόμος...

ΝΕΑ ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ (ΤΑ ΝΕΑ)
Σταλινικός δεν υπήρξα ποτέ αντίθετα, οφείλω όμως να δώσω μια απάντηση στον κ. Παναγόπουλο που φέρει τον τίτλο του Προέδρου της ΓΣΕΕ και ασχολείται πως θα με λασπώσει δημόσια «η χειρότερη μορφή σταλινισμού είναι αυτή που υιοθετεί πρακτικές του Γκέμπλς για να επιβιώσει».
Η «διοίκηση Παναγόπουλου»  από την ημέρα που παρέδωσε στα πόδια της κυβέρνησης και της τρόικας τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και αντέδρασε..  μόνο προσχηματικά
σ΄όλες τις επιθέσεις που δέχτηκαν οι άνεργοι και οι εργαζόμενοι, ενεργεί μόνο σαν συνδικαλιστικός τροχονόμος, για τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων.

Εκδηλώνει δήθεν  τη διαφωνία της με την αντιλαϊκή πολιτική και κάτω από το τραπέζι οργανώνει προβοκάτσιες που διασπούν και αποπροσανατολίζουν τον αγώνα των εργαζομένων.
Είναι ο «ιδεολογικός μέντορας» του κυβερνητικού συνδικαλισμού, δίνει άλλοθι για πλημμελή αντίδραση των συνδικαλιστών με φαιδρές θεωρίες τύπου κοινωνικού αυτοματισμού και κακόβουλων συμπερασμάτων, ότι η κοινωνία δήθεν συμφωνεί με την κυβερνητική πολιτική, διότι δεν συμμετέχει στις κινητοποιήσεις.
Σαν μέλος της διοίκησης της ΓΣΕΕ δεν επεδίωξα να εγκλωβίσω κανέναν, όπως υποστηρίζει ο κ. Παναγόπουλος, αντίθετα κατάθεσα συγκροτημένα τις προτάσεις μου για οργάνωση συλλογικής αντίδρασης υπό της σκέπη της ΓΣΕΕ, στις επιδιώξεις της κλεπτοκρατίας που λυμαίνεται την οικονομία της χώρας και των εργοδοτών «παλιάς κοπής» που αναζητούν το κέρδος στη μείωση του εργατικού και υπαλληλικού κόστους.
Αντίθετα ο κ. Παναγόπουλος κατ’ επάγγελμα και συνειδητά επιδιώκει να εγκλωβίσει τους εργαζόμενους σε κουλτούρα υποταγής και προσωπικής  συναλλαγής.
Γιάννη, οι εργαζόμενοι αυτές τις δύσκολες ώρες θέλουν πρόεδρο της ΓΣΕΕ,  εσύ εδώ και χρόνια έχεις επιλέξει την προσωπική στρατηγική επιβίωση, έχεις μετεξελιχτεί σε ότι πιο συντηρητικό υπάρχει σήμερα στην ελληνική κοινωνία, η μόνη πράξη ευθύνης που σου έχει απομείνει είναι η παραίτηση σου!

 Νίκος Φωτόπουλος
     Μέλος εκτελεστικής επιτροπή ΓΣΕΕ 



ΘΥΜΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
κ. Παπαχρήστο,
θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνετε καθημερινά να με φιλοξενείτε στην έγκυρη στήλη σας, με σκοπό πάντα να υπερασπιστείτε στα πλαίσια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας τη σωστή ενημέρωση των αναγνωστών σας.
Γνωρίζετε άλλωστε, ότι αυτά τα χαρίσματα του δημοσιογραφικού κύρους και της ποιότητας σας τα αναγνωρίζουν χιλιάδες αναγνωστών και μη της εφημερίδας. Διότι «όταν σου βγει το όνομα» δεν έχεις καμία ανάγκη διαφήμισης.
Σε αυτά τα πλαίσια υποθέτω, εργάζεστε με σπουδή, μεταξύ τηλεφωνικών συνομιλιών και παρακολούθησης αγώνων του Μundial για να μου «βγάλετε κι εμένα το όνομα», με σκοπό να κάνουμε παρέα, υποθέτω.
Θα σας στεναχωρήσω όμως, γιατί εγώ έχω απαντήσεις σχετικά με τις κατηγορίες που μου αποδίδετε στην κατά τα λοιπά έγκυρη στήλη σας, την οποία συνεχίζετε πάντα να στηρίζετε με τους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, ποιότητας και καλής πληροφόρησης.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας, σας ενημερώνω ότι τουλάχιστον παραπληροφορείστε από τις πηγές σας και η αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων ενέχει πολλαπλούς κινδύνους, ιδίως όταν το πρόσωπο για το οποίο γίνεται η αναφορά συκοφαντείται.
Σας απαντώ με στοιχεία κι εσείς αναφέρεστε σε θεωρητικές συζητήσεις από κακόβουλες πηγές πληροφόρησης.
1.    Ο ισχυρισμός σας ότι βρίσκομαι σε ειδική άδεια, όπως σας είπα από την πρώτη στιγμή, δεν ευσταθεί και σταματήστε να το επικαλείσθε γιατί «εκτίθεστε». Δε σας ενημερώνουν σωστά. Έχετε πέσει «θύμα παραπληροφόρησης». Η εργασιακή μου σχέση με τη ΔΕΗ δεν έχει διακοπεί.
Είμαι μισθωτός εργαζόμενος στη ΔΕΗ με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον Κανονισμό Κατάστασης Προσωπικού ΔΕΗ και εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Δ.Σ. της Επιχείρησης.
2.    Επειδή ΔΕ βρίσκομαι σε ειδική άδεια και η εργασιακή μου σχέση δεν έχει διακοπεί, δεν απώλεσα το δικαίωμα να είμαι απεργός και κατ’ επέκταση και σε αυτή την απεργία, όπως έχω κάνει 26 χρόνια που εργάζομαι στη ΔΕΗ, ήμουν απεργός και υφίσταμαι τις μισθολογικές περικοπές όπως κάθε εργαζόμενος. Και εδώ, δεν σας ενημέρωσαν σωστά…
3.    Στο ΠΔ 333/2000 με τις τροποποιήσεις που έγιναν το Νοε. 2012 (Καταστατικό ΔΕΗ Α.Ε.) και συγκεκριμένα στα άρθρα 9, 10 και 11 προκύπτει ξεκάθαρα και αναλυτικά ο ρόλος των μελών του Δ.Σ. που εκπροσωπούν τους εργαζόμενους.
Επίσης το σύνολο των ευθυνών και των υποχρεώσεών τους στη διοίκηση της Επιχείρησης οι οποίες απαιτούν υπεύθυνη, συνεχή και καθημερινή πολύωρη εργασία.
4.    Στα ίδια άρθρα που σας παραπέμπω, μπορείτε να ενημερωθείτε για την αυτονόητη ευθύνη εμπιστευτικότητας των μελών Δ.Σ. ανώνυμης εταιρίας εισηγμένης στο χρηματιστήριο, για να μην έχετε όπως φάνηκε στο άρθρο σας, άγνωστες λέξεις.
Τέλος, θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν έχω την πρόθεση να θέσω το συνδικαλιστικό και πολιτικό μου λόγο σε κανενός τύπου ομηρία.
Έχω δε απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και όταν οριστικά θα έχει ολοκληρώσει τον έλεγχό της και θα κρίνει αθώους, τόσο εμένα, όσο και τους κ.κ. Αθανασόπουλο και Ζερβό και τους υπόλοιπους συναδέλφους που έχουν υποστεί αυτή την πολύχρονη ταλαιπωρία, θα βρεθείτε στη δυσμενή θέση να αναζητήσετε εκ νέου επιχειρήματα για να ακυρώσετε εμένα και τις καταγγελίες μου για τη διαπλοκή της κυβέρνησης με τα οικονομικά συμφέροντα εις βάρος της ΔΕΗ και του δημοσίου συμφέροντος.
 Νίκος Φωτόπουλος
Μέλος Δ.Σ. ΔΕΗ Α.Ε.
      Εκπρόσωπος εργαζομένων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου